Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

De lifestyle design podcast

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

CamperHomie 21 januari 2021 om 11:39

De lifestyle design podcast

CamperHomie

Laat de norm geen uitgangspunt zijn voor je eigen keuzes. En laat je het zicht op jouw idealen niet ontnemen door de waan van de dag. Ontwerp je leven zoals jij dat wilt leven. Maak betere keuzes, doe de dingen die je wilt en de dingen die je niet wilt niet. Leef zoals je wilt. Dit is het motto van Ruben Klerkx en Tim Daalderop.

Zij gaan in verschillende podcasts samen met experts en ervaringsdeskundigen op zoek naar de antwoorden op de belangrijkste hoe-vragen rond het ontwerpen van je ideale leven. Hoe geef ik richting aan mijn leven? Hoe kan ik beter keuzes maken en prioriteren? Hoe verzamel ik de juiste mensen om me heen?

lifestyledesignpodcast.nl/#onderwerpen

Bijlagen:

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden