Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Overnachten in Mitsubishi Spacewagon laadruimte

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

TimMitsubishi93 6 augustus 2023 om 14:22

Overnachten in Mitsubishi Spacewagon laadruimte

TimMitsubishi93

Overnachten in Mitsubishi Spacewagon laadruimte.

Beste reisfanaten,

Vrijdag 4 augustus 2023, heb ik een Mitsubishi Spacewagon uit 1999 gekocht in keurige staat.
De laadruimte is heerlijk groot en daar kan een tweepersoons matras in.

1e vraag:
Omdat het laadgedeelte dicht is t.o.v. de bestuurderskant, maak ik me zorgen om zuurstof toevoer, aangezien ik een slaapplek wil creƫren. Echter zit in het tussenschot twee rechthoekige gaten van ongeveer vier bij zes cm. (hier kunnen stroomkabels etc. doorlopen.) Is dit voldoende ventilatie?

De achterramen kunnen niet geopend worden, aangezien het diende als bedrijfsauto.

2e vraag:
Hoe kan ik mijn auto kampeer klaar maken, zonder een tent te hoeven kopen? Low budget, maar wel verantwoord.

Zie bijlages van foto auto, om idee te krijgen.

Bijlagen:

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden