Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Nieuw in de groep

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Heleen 7 december 2019 om 20:47

Nieuw in de groep

Heleen

Hallo allemaal,
Weet niet of het gebruikelijk is, maar ik zal me even kort voorstellen… Ben Heleen, 44 jaar en reis regelmatig met mijn hond Djara door Nederland en buitenland… Ik heb een VW Crafter die ik onofficieel heb “omgebouwd” tot basic camper… Nee toevallig afgelopen druk geweest om de inrichting te veranderen, want ik had te weinig bergruimte… Ik zal in “interieur” wel wat foto’s plaatsen… Afgelopen zomer samen naar Zuid Spanje gereden met mijn nieuwe bus (in december gekocht en meteen bed ingebouwd, tafeltje en keukenblokje)… Als ik meerdere dagen op 1 plek blijf dan heb ik een ruime campertent erbij voor extra leefruimte… Hoop hier veel te kunnen leren en ook tips voor anderen te kunnen delen.

Bijlagen:

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden