Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Paklijst camper, wat neem je mee?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Annemiek 29 juni 2022 om 18:58

Paklijst camper, wat neem je mee?

Annemiek

Paklijst camper, wat neem je mee?
Om goed voorbereid op weg te gaan, is het belangrijk om zaken als een volle tank benzine, eten en water en warme kleding mee te nemen in de camper. Vergeet naast deze essentiƫle zaken de volgende zaken niet:

Paspoorten en/of ID-kaarten ( Rijbewijs geldt als legitimatiebewijs als je in Nederland blijft).
Rijbewijs en kentekenbewijs.
Zorgverzekeringspas
Bankpas, credit card
Laptop of tablet om verbonden te blijven en jouw belangrijke zakelijke connecties bij te houden.
Brandblusser, EHBO-doos en waarschuwingsvest.
Smartphone met oplader.
Groene kaart voor kamperen

Bovenstaande items zijn essentieel voor een kampeertrip in Nederland.

Onderstaande zaken zijn misschien niet zo belangrijk, maar ze maken je camperreis net iets minder onprettig.
Koelbox of koelkast om eten en drinken koel te houden
1 koekenpan en 1 kookpan om maaltijden voor te bereiden.
Waterkoker voor het zetten van koffie en thee
Afwasmiddel, sponsen, en theedoeken
Afvalzakken om het milieu schoon te houden
Basiskruiden om te koken
Investeer in kampeer vriendelijk keukengerei zoals borden, servies en bestek.
Messen en een snijplank

Voor veel mensen zijn spelletjes een goede ervaring. En voor enthousiaste lezers of mensen die genieten van hun boekenselectie, kan een e-reader een goede investering zijn. Ben je een beginnende kampeerder? Deze tips voor camperreizen hebben mij geholpen. Ik heb fouten gemaakt tijdens mijn voorbereiding, dus maak niet dezelfde fout als ik.

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden