Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Wifi in de camper

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Max 20 juli 2019 om 15:38

Wifi in de camper

Max

Ik heb een Vodafone/Ziggo combinatie, 50 GB in de EU. Voor daarbuiten of wanneer ik met meerdere mensen internet wil delen heb ik een SkyRoam Hotspot. 8 euro per 24 uur. Je kunt altijd pauzeren en zo best een paar dagen doen met die 24 uur. Een heel fijn en snel apparaat wat vele malen beter werkt ten opzichte van de hotspots waar een simkaart in gaat.

Bijlagen:
wevanlife

Bij veel abonnementen geld er een fair use policy, je mag dan in verhouding niet meer in het buitenland zijn dan in Nederland. Wij gaan vanaf 2 november een jaar rondreizen, wat is dan een goede optie om online te blijven onderweg?

lekkerweg

@wevanlife
Wij gebruiken een 4g dongel.
Je maakt dan gebruik van een simkaart met databundel. De simkaart stop je in de 4g dongle die je weer in de usb a poort van je laptop steekt. Je gebruikt hiervoor gewoon de simkaart van je mobiele telefoon, mits je een internet abonnement hebt. Wat je ook kan doen is een losse simkaart kopen met alleen een internetbundel erop.

campaan

McDonald

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden