Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

aanpassingen in mijn zelfgebouwde camper

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Eddy Lammens 14 september 2022 om 14:08

aanpassingen in mijn zelfgebouwde camper

Eddy Lammens

In de maand juni (2022) ben ik 4 weken op pad geweest in de Baltische Staten met mijn zelfgebouwde camper met als voornaamste doel om erachter te komen of er dingen zijn die ik mis, wat beter of handiger kan en wat mogelijk moet verdwijnen. Verder was het een test of alles bleef werken en niets los zou gaan of kapot. Voor het motorisch gedeelte was dit ook van toepassing, maar dat is voor dit stuk niet relevant. Ik heb nu een extra pagina toegevoegd aan de website met de titel ‘Aanpassingen’ en dit gaat over wat naar mijn idee miste, wat beter of handiger kon, wat beter kon verdwijnen en wat kwetsbaar is.

De website pagina: https://www.de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl/aanpassingen

Als er vragen zijn, hoor ik die graag

Met vriendelijke groet,

Eddy

Bijlagen:

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden