Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Campertip – LED strips met diffuser monteren.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Op pad met Dennis en Nancy 12 december 2019 om 16:14

Campertip – LED strips met diffuser monteren.

Op pad met Dennis en Nancy

Ik ben begonnen met het monteren van enkele LED strips met diffuserprofiel en aanraakschakelaars.
Ik heb dit uiteraard gefilmd en er een verslag van gemaakt. Misschien brengt het je ook op ideeën. Je weet maar nooit.

Ik hoop dat alles duidelijk genoeg is, en qua beeld en geluid ben ik ook weer aan het stoeien geweest. Andere software, een draadloze microfoon en dergelijke maken zeker een verschil.

De gebruikte ledstrips en profielen heb ik bij de Hornbach gehaald (nee, niet gesponsord) en ik heb de linkjes naar de producten voor de zekerheid maar in de omschrijving van de film gezet.
Heb je op- of aanmerkingen? Zet deze dan gerust bij de film zelf. Dan blijft dat allemaal netjes bij elkaar.
En vergeet jezelf niet te abonneren op ons Youtube kanaal, want we plaatsen iedere dinsdag een film van een camperlocatie én tussendoor maken we films van andere interessante dingen en tips.

Bijlagen:

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden