Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

chevy G20

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

ComboCampervan 3 maart 2020 om 14:28

chevy G20

ComboCampervan

hallo mensen , ben nieuw hier , ben rene , en we hebben een chevy uit 78 , komt uit texas dus bijna geen roest te bekennen ,
ik heb hem eerst technisch in orde gemaakt , bijna de complete voorwielophanging vervangen , alle remleidingen , alle deuren raam rubbers , enz enz , en nu met het interieur aan de gang , wat er is vat was gewoon goor en vies dus weg er mee , mooie nieuwe vloerbedekking er in , nette stoelen , en nu ben ik de wanden en plafond aan het isoleren en daarna beplaten

Bijlagen:
ComboCampervan

nou , een paar stappen verder , plafond is klaar en ben de wanden aan het beplaten , daarna de vloerverwarming er in en bankjes maken

Bijlagen:
ComboCampervan

de rest van de wanden zijn klaar , en het bed is bijna klaar , ligt in ieder geval goed 🙂

Bijlagen:
Reiziger

Hallo Rene,
Ik heb een G20 uit ’89 en ben hem ook aan het ombouwen, hefdak en bed zitten er in, zal je binnenkort wat foto’s sturen.
Maar wat ik ook nog even vragen wou, de stoelen de je hebt laat dat nu dezelfde zijn die ik ook zoek, heb jij misschien adressen /ideeen voor mij?
Met vriendelijke groet,

Harry

camaro74

Benieuwd hoe het geworden is, leuke foto’s, heb ik wat aan voor de restauratie van mijn eigen. G20 uit 1980

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden