Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

T5 transporter als mini huisje

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Corina Elzenaar 7 april 2021 om 09:16

T5 transporter als mini huisje

Corina Elzenaar

Afgelopen zomer ging mijn één van mijn grootste dromen eindelijk in vervulling. Ik kocht “mijn busje”. Al jaren droom ik er van om met een busje te kunnen reizen en na lang zoeken vond ik deze T5 die perfect bij mij paste. Al helemaal de kleur.
Na er afgelopen zomer al een aantal keren mee weg te zijn geweest als mini vakantie, naast het dagelijks gebruik omdat het ook gewoon mijn enige vervoermiddel is, liep ik tegen een aantal beperkingen van de indeling aan. Degene die hem had omgebouwd tot “camper” had over veel niet nagedacht.
Mijn vader komt uit de botenbouw en is timmerman en samen besloten we 2 maanden geleden alles eruit te halen en opnieuw te beginnen. En ik ben zo blij met het resultaat dat ik het graag met jullie wil delen.
Ja, het is een echte vrouwenbus zeg maar, door de kleurtjes haha. Ookal staat er standaard een 1 -pers. bed in, het tussenstuk kan dicht om er een 120 bed van te maken.
Bedoeling is dat het vanaf deze zomer mijn 2e huisje wordt en dat ik voor mijn bedrijfje ermee kan reizen en onderweg op locatie workshops en trainingen kan geven. Misschien dat het jullie ook inspireert.
Meer foto’s van de bouw vind je op mijn facebook voor wie interesse heeft.

Bijlagen:
CamperHomie

Super leuk Corina, dank voor je inspiratie.

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden