Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

dingen om aan te denken als je je eigen camper bouwt

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Eddy Lammens 15 maart 2022 om 17:36

dingen om aan te denken als je je eigen camper bouwt

Eddy Lammens

Een paar maanden geleden heb ik hier de link naar mijn website gegeven waarin ik het proces van bouwen van mijn eigen camper heb vastgelegd. Intussen heb ik in die website een nieuwe pagina toegevoegd die ik genoemd heb ‘Things to think about’, in het Engels omdat dit lekker allitereert. Het gaat oom een lijst van dingen waar je aan moet denken als je aan de slag gaat. Ik bedacht me dat niet alles zo vanzelfsprekend is als je als bouwer denkt. Vandaar deze toevoeging.

https://www.de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden