Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Introductie Camperbouwvideo’s //www.reizenopvierwielen.nl

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Amber de Bruin 13 oktober 2020 om 16:28

Introductie Camperbouwvideo’s //www.reizenopvierwielen.nl

Amber de Bruin

Ik begin aan het ombouwen van een Mercedes Sprinter, waarmee mijn hondje Stars en ik de wereld willen gaan ontdekken.
Bij het verbouwen van de camper, wordt er gelet op de duurzaamheid en kwaliteit van de producten. De bouw is uniek en voldoet geheel aan de nieuwste trends ! De verbouwing is in samenwerking met Bruin’s Bouwdiensten, (het bouwbedrijf van mijn vader).

Al maanden ben ik bezig geweest met het uitwerken van mijn ideeën en het realiseren van mijn plannen.
Nu is het eindelijk dan zo ver ik ga online met mijn verhaal. 🎊 Mijn eerste auto en tevens tweede woning is een feit.. Daar is die dan een Mercedes Sprinter.

Ik heb besloten om het koude kikkerlandje in te gaan ruilen voor de 510.100.000 km2 die de wereld te bieden heeft. 🛠Ik begin aan het ombouwen van een Mercedes Sprinter naar droomwoning op vier wielen, bij het verbouwen van de camper wordt er gelet op de duurzaamheid en kwaliteit van de producten. De bouw wordt uniek en voldoet geheel aan de nieuwste trends !

📷. Bewerkt met Allround Travel Preset.
https://www.instagram.com/p/CFts1e4pVXN/?utm_source=ig_web_copy_link

Bijlagen:

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden