Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Kluis in je rollend huis

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

reiziger1 7 april 2020 om 17:04

Kluis in je rollend huis

reiziger1

We zijn vaak lang op pad en vinden het dan wel een prettig idee om enigszins veilig op reis te zijn. Wij hebben een kluis aangeschaft en deze in een kastje verstopt. We hebben de lichtste variant uitgekozen. Hierbij de site; Inbraakwerende kluizen . Inbraakwerende kluizen

Nu ben ik benieuwd of jullie dit ook doen of een ander idee hebben?

Peerke

Ik heb een geldkistje met bouten vast staan in de camper werkt ook goed.

Kees van hest

Beste Mensen.
Ik heb de passagiersstoel gedemonteerd en onder de stoel een tango mini kluis met bouten gemonteerd en de stoel weer terug geplaats. Nu kan ik onder de stoel het deurtje van de kluis openen. Niemand kan dan zo maar de kluis er uit halen. met vriendelijke groet, Kees van Hest.

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden