Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.

×

Mijn inrichting ☺️

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Heleen 7 december 2019 om 21:02

Mijn inrichting ☺️

Heleen

Hoi allemaal,

Ik heb vorig jaar een nieuwe VW Crafter gekocht en die gelijk basic omgebouwd met een bed, keukenblokje, klaptafeltje en losse bank erin… Voor de boodschappen een plank met manden gemaakt… In mei de hele maand ermee naar Spanje geweest en die indeling beviel toch niet helemaal… Ik ga iedere 3 weken naar een camperplaats in Utrecht ivm studie en het bleef lastig zoals het was dus afgelopen dagen van alles besteld wat nu dagelijks zo langzaam aan allemaal binnen komt… Eerst de plank, tafel en bank eruit gehaald… Vervolgens een vouwkast erin gezet en een leuke zitzak-stoel, een inklapbaar bureau aan de wand (extra poten onder gemaakt omdat de binnenbetimmering niet sterk genoeg is en een balk erachter om de kast recht te krijgen aangezien de wand bol is), er past nog net ook een klapstoeltje achter zodat ik aan het bureau kan werken… Aan de wand (ook extra verstevigd een houder voor de iPad waarmee ik met NL-Ziet tv kijk en nog wat leuke lampjes erin… De eerste foto is de oude inrichting, de rest van de foto’s is hoe het nu is (nog niet helemaal klaar)… Via Wish kun je goedkoop aan leuke spulletjes komen! Zorg wel dat je met Klarna achteraf betaald (als je het product hebt ontvangen), want het gaat nog weleens mis met bestellen (bv dat je al betaald hebt, maar niet wordt terug gestuurd naar Wish en dus de bestelling niet door is gekomen of iets is niet meer leverbaar)… Verder bestel ik ook veel op bol.com…

Bijlagen:
smis

Ziet er gezellig uit! een camper is ook nooit echt af. Ik zit aan mijn vijfde versie en nu begint hij praktisch te worden.

Meld je aan of log in om een reactie te plaatsen.

Deel met je homies!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Become a homie!

Camperforum ofwel camper community!

Hi, leuk dat je er bent. Ben jij een startende camperaar of heb je al jaren lang ervaring in het camperleven? Elkaar inspireren en samen compenseren, is het idee. #resposiblehomie

Dit is een plaats waar camperliefhebbers /vanlifers die tips en tricks kunnen plaatsten of laat je inspireren.

Er staan camper blogs en camper nieuwsberichten op de site ook daar is je mening van harte welkom. Dit camperforum ofwel de community is dus voor en door jullie zelf gemaakt.

Aanmelden